Når apper ikke vil installeres

Når du har prøvd å reinstallere og “Force app management” og ingenting av dette fungerer, selv om du har nok lisenser og iPaden har kontakt med Lightspeed, kan følgende være redningen:

Logg av AppStore på iPaden.

Resten av gjøremålene foregår i LS:

  • Tilbakekall alle lisenser (revoke) både fra enheten og fra brukeren:

    LS Tilbakekall alle lisenser

    (Dette ligger nederst på siden for brukeren og for iPaden)

  • Tilbakekall og inviter på nytt MD-koblingene som ligger på brukeren:
    LS Tilbakekall MD-koblinger

  • IKKE svar ja til å logge på med AppleID! (AppleID trengs strengt tatt ikke til appdistribusjon.)
  • Tilsutt: Hvis ikke appene allerede dukker opp på iPaden, reinstallerer du apper (fra Alternativ-menyen på siden for iPaden):
    LS Installer apper på nytt

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s